1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 441813

Sv: Rapport från Karlstad
oraklet: Klacken gjorde en stark insats, kul att det också syns vilken fraktion som finns på plats. Och laget är ju så jävla stabilt!

Bortamatch på en lördag - då ska det vara bra drag (avd. var var resten av klacken?).

Färjestadsklacken ska också ha all heder. Hemma och i medvind slår de de flesta elitserieklackarna på fingrarna. Men så är de också ruskigt påhejade av föreningen (mer ståplats i år än tidigare, specialbyggda klackledarplatåer...).

Med den hockey vi lirar nu, och appropå dagens fråga, är det bara att travestera Freestyle/Style "...LÅT DET ALDRIG TA SLUT!"

FORZA TIMRÅ!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.