-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4974)
- Apropå nånting... (188096)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Jag anser att det aldrig kan vara för många Timråspelare på isen. Ändra det där jävla reglementet! Dessutom är det förkastligt att servera whisky, groggar och synnerligen stark öl i periodpausarna... Med min moral är det närmaste omöjligt att efter barbesöken i Löfbergs Arena hålla blykoll på läget...
När vi bilade ner mot Karlstad så stannade vi för en kisspaus. En av deltagare hittade en lila engångskaffemugg på marken bakom en soptunna... Behöver man skriva mer;)
Symbolik talar såhär i efterhand för sig själv.
Tack Maggan för att du fyllde i våra luckor. Tack till den trevliga krisinehamnsbruden som tog av sig den lila tröjan innan hon gav oss en kram. Hon ville begränsa symboliken men inte missa tillfället att hångla lite med en vinnartyp som hon sa...
Minns ni Bofors? "Willyssonstrikematchen" Då ville ju också hela kvinnliga delen av boforsklacken att "typ" hela bussen skulle hänga med på efterfest... Är detta ett värmlandsfenomen? Eller beror det på att värmlandsnubbar är präglade av Jörgen Jönsson;)