Ljudansvariga får lika mycket betalt som de som sjunger skulle jag tro.
Mot Djurgården var det canal+ som störde ut ljudet. Idag vet jag inte vad som hände. Det är så klart beklagligt men det är ju sånt som kan hända och de som sysslar med ljudet tycker nog det var lika tråkigt som du.
Det får inte hända men att bli förbannad hjälper nog inte så mycket men man får hoppas att det inte händer igen.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ljudansvariga får lika mycket betalt som de som sjunger skulle jag tro.
Mot Djurgården var det canal+ som störde ut ljudet. Idag vet jag inte vad som hände. Det är så klart beklagligt men det är ju sånt som kan hända och de som sysslar med ljudet tycker nog det var lika tråkigt som du.
Det får inte hända men att bli förbannad hjälper nog inte så mycket men man får hoppas att det inte händer igen.