Mullback: De "Nya" i sekreteriatet har inte förstått hur det funkar till 100%. Kent som var en av dom som satt på den gammla goda tiden var det som har byggt ljudanläggningen. Eftersom Kent tydligen gjort sig oumbärlig så vet ingen hur det skall va. Det är från sekreteriatet allt ljud styrs via knapparna i mikrofon och förstärkarenhet. Mikrofonknappen är en överordnad och förstärkaren styrs av han som sitter i hemmalagets utvisningsbås. Falerar någon med knapptryckningarna så blir allt tyst. Inkl. Musik anl. Det konstiga är ju att i fjol funkade det, då var det bara vaktmästaren som skrapade isen i "snygg luvan" mitt under nationalsången.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Eftersom Kent tydligen gjort sig oumbärlig så vet ingen hur det skall va.
Det är från sekreteriatet allt ljud styrs via knapparna i mikrofon och förstärkarenhet. Mikrofonknappen är en överordnad och förstärkaren styrs av han som sitter i hemmalagets utvisningsbås.
Falerar någon med knapptryckningarna så blir allt tyst.
Inkl. Musik anl.
Det konstiga är ju att i fjol funkade det, då var det bara vaktmästaren som skrapade isen i "snygg luvan" mitt under nationalsången.