JimmyH: Det är och kan bara vara speakerbåset som tabbar sig. Det finns inget annat alternativ. Men dom lär nog ha snabbkurs inom närmaste dagarna. Det är en hel vetskap att sköta ljudet. Har själv prövat under en Lillstrimma Cup , Fredrik Modin Cup och Cloetta Cup för Team 85
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det finns inget annat alternativ.
Men dom lär nog ha snabbkurs inom närmaste dagarna.
Det är en hel vetskap att sköta ljudet.
Har själv prövat under en Lillstrimma Cup , Fredrik Modin Cup och Cloetta Cup för Team 85