Djurgårdaren Mullback löser in sig på Sydkraft Arena för att se på hockey. Det skiter sig med ljudet och HELA ståplats sjunger nationalsången till allas förtjusning. Skandal var ordet för dagen, nja.
Vad jag kunde se så dog ingen, Timrå tog tre poäng och gick upp till serieledning. Alla glada och nöja.
Du borde kanske börja skriva krigsrubriker åt kvällspressen i stället:)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Dagens I-landsproblem:
Djurgårdaren Mullback löser in sig på Sydkraft Arena för att se på hockey. Det skiter sig med ljudet och HELA ståplats sjunger nationalsången till allas förtjusning. Skandal var ordet för dagen, nja.
Vad jag kunde se så dog ingen, Timrå tog tre poäng och gick upp till serieledning. Alla glada och nöja.
Du borde kanske börja skriva krigsrubriker åt kvällspressen i stället:)