Till och med amerikanerna diskuterar denna alienation av sporten.. Alienation=främlingsskap, kontaktlöshet, frånvaro, utestängdhet. Läs bl.a under "the malling of the NHL" i bifogad länk. Där finns även ett diskussionsforum tillhörande de angivna böckerna. Flera analyser till varför utvecklingen gått i sådan riktning ges också. Ska vi göra det helt fullt ut så ska vi förståss bygga ihop en ny arena med Birsta köpcentrum.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Alienation=främlingsskap, kontaktlöshet, frånvaro, utestängdhet.
Läs bl.a under "the malling of the NHL" i bifogad länk. Där finns även ett diskussionsforum tillhörande de angivna böckerna.
Flera analyser till varför utvecklingen gått i sådan riktning ges också.
Ska vi göra det helt fullt ut så ska vi förståss bygga ihop en ny arena med Birsta köpcentrum.