1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614817 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 445264

Sv: "Nyttig" förlust!
Personligen tyckte jag att Timrå gjorde en dålig 1:perra, men dom andra 2 ägde ju timrå, vann ju skotten med 31-28 tror jag.
Bättre underhållningsvärde i denna drabbning än mot MIF. Kan iofs tycka att det var en nyttig förlust pga. att pressen kan lätta lite på spelarna. Står väldigt rakryggad efter denna förlust eftersom det var bara att kolla på matchen.
Vi är Timrå och vi ger aldrig upp!
Det visade man verkligen ikväll och det var krig in i de sista, men studsar puckuslingen i motsatt riktning så går det inte att vinna!
Avslutar med ett grattis till Modo!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.