1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614817 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 445288

Sv: "Nyttig" förlust!
Ambroo: Givetvis, men samtidigt så tror jag ändå inte att vi befinner oss riktigt där ännu då vi kan begära endast vinster i alla lägen. Vi vill ha vinster i alla lägen, men även den bäste får faktiskt bita i gräset ibland. Det hela beror också mkt på hur man förlorar. Om de åkt runt med händerna i fickorna hade jag varit riktigt förbannad.. men som de visade upp på slutet så kan jag inte vara sur. Men låt oss säga att det fortsätter med förluster.. då ska jag gorma och vara elak tills Söråkers invånarantal minskas till hälften!

Men visst.. alla har sin rätt att ta ställning till den här matchen, vill man vara less över förlusten får man vara det, men jag har personligen lite högre toleransnivå. MoDo var bra och det måste man ge dem. Hade Timrå förlorat mot ett riktigt dåligt MoDo hade jag nog varit ordentligt förbannad.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.