1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 446563

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
Per HApps: Håller med dig! Jag lyssnade för några veckor sedan på herr Jonasson när TIK hade hemmamatch och det hördes tydligt att han önskade att motståndarna skulle gå i kapp, som om TIK inte är värda ett skavtt. För att i dag prata om instruktionsvideo för unga spelare för att MoDo spelar ut FBK. Han behöver inte direkt tala om vilka han håller på.... Sen kan han ju säga att han håller på båda lagen (TIK & Modo) och därmed leverera en lögn...

Nåja denna säsongen är väl sista chansen för MoDo att vinna SM på ett bra tag...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.