1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614790 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 447080

Sv: Fabioskulptur
Mats Edström: Inte bara idéer... Jag har faktiskt den däringa träskulpturen också! (Kolla in femman i kväll så får du se på härligt vansinne) Men att Wikingssons, Filips och Fabios signerade kallingar kommer att lottas ut på supportermatchen är givet.

Värst med Fabio var att han uppvaktade mig med 100 jävla rosor och en pava dyr skumpa! Frugan var mer än lovligt fundersam vad vi haft för oss. När hon sedan hittade träskulpturen i trädgården så hade jag stora problem med trovärdigheten... Men jag svär till gud på att det måste berott på att jag fixade en hel gymnasieskolorkester till Fabio och hans filmteam;)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.