-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4953)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
För det var sannerligen inte mycket till match. Dif var lika nära segern som jag är en plats i förstafemman.
Timrå är nästan för bra i år. Börjar hålla med det där färjestadmongot som inte ville ha några skitlag i sin arena. Det fanns ju noll nerv i gårdagens tillställning. På den nivå som Timrå spelar nu tarvas det två för en tango. Vad Djurgården höll på med begriper jag inte, men det som snarare ut som Torsk-på-Tallinn-Roland än Petra Nielsen, om man så säger.
Har märkligt svårt att känna mig bekväm i rollen som supporter till ett topplag. När jag såg barnfamiljer med slokande Dif-flaggor hasa hemåt med tunga steg fick jag nästan en klump i magen. Hamnade bredvid några gubbar på tunnelbanan som åkt ända från uppsala. Så sympatiska i sitt vemod att jag blev gråtmild.
Fan vilken mes man är.