1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 449525

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2004-11-04
Smokey: Mm kommentatorerna var ut o simmade dom yrade om 48, 49 st. men ni såg ut att vara många o stoora :0)

Såg fruktansvärt stabilt ut, blev inte ett dugg nervös på hela matchen, har det hänt förut??

Hagos, jag säger bara Hagos, har motståndarna missat hur stark han är? När han sätter ner klubban i isen är det som han har en blytyngd där, ingen kan lyfta bort den.

Herr vimmelkantig gjorde ingen besviken heller, dom 2 första utv. till vardera laget var det fjoll varning på.
Sen säger jag bara, "försök till spearing", va va va????

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.