1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 449798

Sv: Ståplats
Hälge: En sak som jag retar upp mig på i senaste matchen Mora var att vi som säljer lotter alltid får skitplatser (som regel..)

Nisse Öström lovade mig, Habba och Lasse Huottanen att få stå nere vid sargen längs väggarna om vi lämnade mittgången fri. Men sen tog inte lång tid innan en PV kom å körde därifrån oss trots att vi blivit lovade att få stå där.

Känns inte så jävla upplyftande att komma till arenan två timmar innan matchen och sedan dra in en massa pengar till SK genom att sälja matchlotter och sedan behöva tjafsa om att få en bra plats där man åtminstone ser spelet.

SKANDAL TYCKER JAG!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.