-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4953)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Så därav förstår jag att de på klacksidan inte flyttar på sig i första taget.
Felet med allt detta är ju att läktaren är som den är. Dvs felbyggd. Vi på ståplats rår inte för över att det ser ut som det gör och att det på så sätt blir så svårt att trycka ihop allt folk som vill in.
Sedan tycker jag att Hälge var inne på en bra grej tidigare om varför det blir så mycket folk i trappuppgångar osv.
"Problemet är väl att folk inte vill/vågar gå längst upp". Det ligger mycket i det.
Frella: Sist mot Mora var det väldigt, väldigt trångt i alla fall. För min egen del var det en av de svåraste matcherna att trumma på, eftersom folkmassan var gigantisk kring trumman.
Det är nog lite först till kvarn som gäller på vår ståplatsläktare. Det får vi leva med. Tills läktaren görs om?
friskan: Jo, det är allra oftast mindre med folk på de översta raderna som sagt. Men klackens alla fina sångfåglar tänker inte flytta sig uppåt för det.