1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 450051

Sv: Ståplats
Kronblom: Det går alltid att ta sig in på läktaren, oavsett. Slår man ifrån sig alla kommentarer man får sig går det bra.

En klassiker som ofta inträffar är när man har jobbat med tifo under hela dagen, sedan när man efter utförandet ska trycka sig upp på läktaren får kommentaren "men för helvete, var här i tid fan" när man i själva verket varit i hallen i 10 timmar.

Får man stå på ett ben en hel period på grund av platsbrist så får man väl ta det, när det blir mål så brukar det oftast luckras upp lite. Men folk måste våga ta för sig lite, man måste våga vara hatad av hela läktaren för att man blir ruskigt jobbig när man kommer och ska klättra över 200 pers 18.55.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.