hockeybussen: "Han tog inte så många utvisningar som man trodde han skulle ta." Han tog inte utvisningar som var självklara tex. utan mer på andra saker som ingen fattade. Tror aldrig jag sett en domare som vart så långt borta från händelsernas centrum, han orkade inte åka efter eller så hade han problem att vända sig om snabbt. Han hade ju ryggen mot allt som hände.
Måhända han har fystränat igår? Men då har han nog väldigt ont i skinkorna idag, så det gjorde nog detsamma.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Han tog inte utvisningar som var självklara tex. utan mer på andra saker som ingen fattade.
Tror aldrig jag sett en domare som vart så långt borta från händelsernas centrum, han orkade inte åka efter eller så hade han problem att vända sig om snabbt.
Han hade ju ryggen mot allt som hände.
Måhända han har fystränat igår? Men då har han nog väldigt ont i skinkorna idag, så det gjorde nog detsamma.