Forward: Mmm det skulle vara så jävla mysigt och sitta i sydkraft arena med tik-Modo i final. Det är bara drömmar det. Men tänk om vi skulle floppa då? Skulle man ju bli _INTE_ lite sur heller
Länkar:
http://www.tikare.se
http://www.tikare.se