geggelundin: Hoppas Kenta överväger att stanna i TIK, så länge laget utvecklas. Man skall väl inte ändra ett vinnande lag. Dessutom är Timrå IK en välskött klubb. Tror att vissa klubbar är mer knipiga att jobba i, exvis: SSK, MIF och Djurgården.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Dessutom är Timrå IK en välskött klubb.
Tror att vissa klubbar är mer knipiga att jobba i, exvis: SSK, MIF och Djurgården.