1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 452811

Sv: Ståplats
ståpäls: Om folk gruvar sig för att stå på ståplats och därför inte köper förköp så måste de som går på Timrås matcher vara världens största mesar. Det är för fan bara att knalla/trycka sig upp. Man får helt enkelt igonorera de som säger sig vägra släppa förbi folk, det är bara trycka sig igenom.

De ggr vi har TIFO då det är fullsatt och står nedanför klacken och man inte går upp i klacken förrän just när pucken ska eller har släppts så får man ju kriga sig upp, men man tar sig alltid dit man vill.

Sen mittsektionen på ståplats samt hörnet mot Norra, där finns det alltid plats. Om man vill komma in högtifrån så går man via sittplats hoppar över staketet och ställer sig sen där plats finns, för plats finns det.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.