1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614819 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 456654

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2004-11-18
Chief: Tror jag det! Det börjar likna skräcklag, banne mig. Ja, Timrå för LHC, alltså.. ;)

Ja, han gjorde några räddningar som var i hästväg ikväll. Fast det börjar faktiskt bli något av en en vana att man bjuds på det. Tänker väl närmast på ett par som lätt platsat i "NHL-power-week" mot HV hemma, som jag iofs bara fick berättat för mig. Men då publiken står upp och skriker som om det vore mål för hemmalaget säger väl det mesta.... ;)

Känns nog gott att vara Tikare överallt ikväll! Nästan overkligt bra, även där... ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.