Hur kan ni tro på vad kvällstidningarna skriver?? De är ju ett skämt. För någon dag sedan skrev de om lockoutspelarna. Inget stämmer. Till exempel så skrev de att Kent Manderville var en lockoutspelare. Det stämmer ju inte.. Tro inte på Aftonbladet och Expressen. Tro på det ni läser på Hockeyligans och Timrå IK´s ord istället..
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
De är ju ett skämt. För någon dag sedan skrev de om lockoutspelarna. Inget stämmer. Till exempel så skrev de att Kent Manderville var en lockoutspelare. Det stämmer ju inte..
Tro inte på Aftonbladet och Expressen.
Tro på det ni läser på Hockeyligans och Timrå IK´s ord istället..