1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 457913

Sv: Bra jobbat Jimmy, Olle, Skarin, Dalan m fl
250kg kärlek: Tack för berömmet, det värmer och sporrar till fler såna här monster flaggor. Just nu vill man bara spy på allt vad tifo heter och blotta tanken på att ens göra en viftflagga får en illamående :)

Men som sagt, pengarna går, och kommer alltid att gå till Tifo, oavsett vad (inte så)friskan, Maggan och de andra gnälltanterna säger.

Denna flagga är det grymmaste jag sett hittills i Hockey Sverige och det kan bli svårt att slå den, men så sa vi ju om Zetterberg flaggan också :)

För att kunna fortsätta med dessa tifon behöver vi Er hjälp, skänk en slant, stor som liten, till vårt postgiro konto nr 4013885-1. Alla bidrag är välkomna.

Helg Ernest: Först fick vi beröm från Svedlund, och nu från dig, vart är världen på väg?? :) Tackar!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.