1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 458254

Sv: Bra jobbat Jimmy, Olle, Skarin, Dalan m fl
Paddan: Nej, visst känns det svårt att ge svar på de exakta krav man kan ställa på en sittplatspublik? Vilka riklinjer ska gälla, liksom?
Jag vågar sträcka mig så långt till att säga att det går att göra skillnader i vilket engagemang publiken har under matcherna. Så länge en publik hörs och/eller syns borde betyget bli godkänt. Men detta säger ju inte ett skvatt om hur mycket eller hur lite kunnighet som finns hos dessa människor. Man kan ju visa upp ett engegemang trots att det man aldrig varit på en match tidigare. Att lockas med i en stämning och atmosfär (här innefattas både positiva tillmälen och komplett avsky för vad för skit man nu får bevittna) torde ju vara klart möjligt.

Alltså kan vi slå fast att det knappast går att sätta likhetstecken mellan kunnighet och hur bra eller dåliga man är, heller...?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.