1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 458412

Sv: Bra jobbat Jimmy, Olle, Skarin, Dalan m fl
Dream Team: Man kan naturligtvis göra det väldigt enkelt för sig och skylla allt på domaren.

Och nej naturligtvis var det inte där matchen avgjordes. En annan situation som jag dock tyckte var matchavgörande var efter Timrås reducering till 2-3 och vi låg på i anfallszon och febrilt jagade en kvittering så plockar Rådvill ut en Timråspelare och VF får ett psykologiskt power play och sedan bryter en VF-back ett slarvigt pass från Timråit i anfallszon och de vänder spelet blixtsnabbt och kommer i en 3-mot-1-situation vilket resulterar i 2-4.

Visst, nu hade kanske Frölunda vunnit ändå igår men jag jag vill ändå gnälla lite grand på domsluten även om dömde till Timrås fördel i vissa moment oxå.

En liten reservation för domaren alltså men sett till helheten var Frölunda det bättre laget, det svider i hjärtat att behöva tillstå något så hemskt men så var faktumet =(.

Men nu fokuserar jag på morgondagen!

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.