-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4969)
- Apropå nånting... (188096)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Det är inte ofta man ger Wennerholm det betyget. Men rätt skall vara rätt.
För övrigt tycker jag att Roland Engström på ST får rycka upp sig. Både när det gäller hockey - och fotbollskommentarerna.
Han tappade väldigt mkt mark detta år i krönikör-svenskan.
Det är ledsamt att behöva se den gamle gode "Rolle" tackla av så infernaliskt.
Kanske är det snart dags att lämna över stafettpinnen som sportchef för en en stor stor tidning som ST som står under ständig utveckling och nu går över i tabloidformat i februari.
Roland kanske skall återbördas med sina hemtrakter i Hälsingland- Ljusdal och sätta sig med bandyportföljen på läktaren och njuta av underhållningen som förtidspensionär, det vore väl kanon att kliva av innan flaggan hunnit nå halvstång och få käka gräddbakelser på äldre dar och se så mycket bandy att det står honom ut genom öronen.
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)