1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 461300

Sv: Timrå IK - FBK 2004-11-27
Jag måste ändå vara optimist inför dagens match!
TIK spelade kanonhockey mot Frölunda trots förlust. Skit mot Brynäs och halvdassigt mot SSK...
Nu lossnar det igen!
Tuff match, men uddamålsvinst!!!!

Kippro måste stå mellan stolparna i dag. Jag tycker dock att han borde få vila nån match. Stå i båset, skrika och gapa och se hur Jimmy sköters sig! Snacka skit med spelarna i båset för att komma ännu mer taggad till nästa match!
Jimmy behöver också en match för att ha klarat av elitseriepremiären....

Dock skulle man göra detta efter en vinst... Nu behöver laget (och jag) en seger att suga på igen.

RÖD OCH VIT! HOCKEYDYNAMIT!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.