1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614790 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 462984

Sv: Kippers vara eller inte vara
Smokey: Måste säga att till en viss del hoppas jag att lock outen faktiskt tar slut...

Vet att det är som att svära i kyrkan en halleluja säsong som denna, men trots att vi fått schyssta stjärnor tror jag att chansen blir ännu större om lock outen upphör.

Vissa lag har ju satsat på rena NHL-lines. LHC skulle tappa 2/3 av sin poängproduktion och rejält i slagstyrka. Mora skulle tappa allt. Modod massor etc etc

Visst, Z och Modin i all ära, men det kändes som om vi inför året var en av vinnarna i silly season. Där kan nog Kentas filosofi att inte hänga upp allt på en NHL-femma också visa sig vara ett lyckokast.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.