-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4953)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Man får inte ens stryka skägget på Foopha verkar det som, vilket gör det än roligare att håna honom. Värre lär det bli.
Vad vill dom egentligen, journalistsvinen? Att han ska få köra ärevarv runt isen medans publiken står upp och att vi lagt ner en veckas jobb på att hylla honom med ett tifo? Exakt VAD skulle VÅRA spelare tycka om det, och hur fel är det inte att hylla spelare i motståndarlaget som aldrig ens har varit och petat på ett kontraktspapper med Timrå IK?
Jonas Bladh på AB gillade oss iaf. Finns åtminstone en person med känsla.
Fridlysta arter i Sverige: Fiskgjusen (enligt Kenth Johansson), fjällräven (tror jag), Peter Forsberg, varg.
Yared Hagos "vårdslösa slashing" igår var nog den mest självklara utvisning jag någonsin har sett. Han hade ju uppsåt att skada Rövskägget, om han ens hade haft en tillstymmelse till att överhuvudtaget ta i. Patetiskt att se. Herregud. Hur kan dom ens försöka förneka att karln särbehandlas? Makaless.