1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 465638

Sv: Foppa i kjol?
[f]Den uppmärksamme som läser[/f] Aftonbladet regelbundet kan inte ha missat det mediahype som råder runt MODO Hockey i allmänhet och Peter Forsberg i synnerhet sedan NHL-lockouten bröt ut.

Tidningar runt om i landet säljer lösnummer på stjärnornas återkomst.

[f]Är det inte Salo och Forsberg[/f] med följeslagare, Modin och Zetterberg eller Samuel Påhlsson och Sami Salo så är det Jokinen och Tärnström, Turco och Czerkawski. Aftonbladet rapporterar från arenor runt om i landet där stjärnorna spelar. Ibland känns det som prestationerna på isen underordnas personkulten.

Apropå högklackat, de som skall ha en känga är Aftonbladet.

Snacka om att sko sig på andra!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.