1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 465639

Sv: Foppa i kjol?
Jahapp... man blev uppringd av JimmyH idag och fick veta att man borde portas :) Jaja, saknar Wennerholm humor så är det hans problem, inte vårt. Man är inte fridlyst bara för att man är bra, för det är han ju, och visst hyllar man banjospelaren när han spelar i Tre Kronor, men inte fan gör man det under ett länsderby!! Och fattar han inte det så är det väl skit samma.

Äntligen blev det ett jätte tifo och vinst mot modo. Det känns skönt.

Bidrag till fler nid flaggor och jätte tifon är välkomna till PG 4013885-1

Och som någon skrev, ett tifo pris i hockey skulle inte skada, för nu är vi några tifo grupper som kommit igång.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.