1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614744 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 469435

Sv: Intressant läsning
Kickan: Jomen jag tänker: När Kapanen står igen så är han den han var igen, dvs frisk! Kipper har gjort omöjligheter, men även varit mänsklig, (idag, t.ex!)

Om NHL startar så tappar vi Zäta. Det är det stora problemet, för han drar ett tungt lass, ofta med en arm, som ikväll där han använder kroppen och vänsterarmen för att skydda sej mot ryggsäcken , medan högerarmen håller puck och klubba långt från påhänget och levererar snyggga pass...
Fast vi har tappat Zäta förut...

Aki Petteri Berg ryker också om NHL startar, synd!
Den mest komplette defensive back jag har sett i Rödvitt nånsin!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.