1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 469442

Sv: Intressant läsning
Kickan: Flera av dem är två, dvs 20% av våra uttagna och vi tackar för utbildningen, konstigt att de nobbar Luleå som är så bra och häftigt att spela i egentligen.

Pajasturnering eller inte så är ingen av dessa uttagna Gläfsers landslagsdebutanter.

Här är Mange värd varenda krona. Speciellt om lockouten upphör. Det tackar vi så fall Nobbe för då.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.