1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614754 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 469445

Sv: Intressant läsning
JimmyH: 40% blir det väl ändå eftersom 20% bara är en av de fem som blev uttagna. Jonte och Mange blev båda riktiga hockeyspelare hos oss.

Att de väljer Gläfsers är ju inte konstigt egentligen. Ni erbjuder ju FETA löner och eftersom en hockeyspelares karriär är rätt kort är det ju bra att samla på sig så mycket som möjligt.

Ni som inbillar er att Fagemo valde LHF för pengarnas skull - hans lön är skrattretande låg med ES-mått mätt - så kanske var det trots allt som jag sa att det var när det gäller hans flytt till oss. Ni pröjsar betydligt mer för exlulingarna än vi gör för Fagemo.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.