1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614754 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 469674

Sv: Intressant läsning
knaskamilla: Ja och Niklas Nordgrens moderklubb är MoDo men inte hindrade det honom att förlänga med Timrå som exempel.

Du har fortfarande inte fattat diskussionen. Den kanske blev för knasig för knas.

Det är svårt att följa med och hålla redo på så många spelare, speciellt dem som representerat Tre Kronor.

Detta handlar i grund om att jag är orolig för att Elitseriens nordligaste lag har problem på värvarmarknaden. Vilket gör att de kommer få det kämpigt i längden. Det har inget med hur mysigt Timrå är, även om det är jättemysigt här.

Forza Norrlandshockeyn!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.