1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614751 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 470532

Sv: Celebert besök
250kg kärlek: Nostalgi... Svenska Cellulosa, NNP, Fjällbrynt... Du bär en raritet till tröja som för mig är TIMRÅ IK när jag växte upp... Det flashar dessutom nuffror i min skalle och nuffror och historia är inte jag så brutalt stark på... 42 är ju svaret på allt lixom...Jag brottas nu med två namn som skulle ha kunnat bära No 14. Jag tror mest på att Stephen Foyn bar No 14, men jag velar till det och får för mig att Örjan Lindström kan oxå ha varit No 14.. Det här med siffror och historik är inte mitt gebit och antagligen så är jag på Cirkus Scott och cyklar i mina antaganden och det är nog någon helt annan lirare men vetgirig får man vara, så vem var No 14 när det begav sig i den nostalgiska tröjan du bär...?

Ja vad faan, frågar man inget får man inget svar lixom.......

FORZA TIK............alltid, alltid...........

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.