1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 47087

Sv: Timrå Supporterklubb 40år!
Självklart så kommer det att bli en fest för att hylla den pigga 40-åringen. Men för att vi skall kunna få med även spelarna så måste
festen ligga så att den inte stör deras planer inför vad som ev. komma skall i framtiden.
Vi har fört disskutioner med ett flertal resturanger i stan och vi har bestämmt oss för vart festen skall vara (90% säker).
Information kommer att komma ut så fort som vi är överens
med lagledningen och den arrangerande resturangen.

Så håll ut kära vänner, info kommer att komma i god tid innan så
att även utomsockens medlemmar skall kunna medverka.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer