TIK-Supporter: Hoppas också att både Berg & Kipper blir kvar i Timrå, men tycker samtidigt att det vore bra om Corey Hirsch kommer tillbaka eftersom han väl med säkerhet blir kvar hela säsongen? Sami Kapanen spelar nog i KalPa Kuopio, om jag inte förstod helt fel på TV Finlands sportnyheter.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Sami Kapanen spelar nog i KalPa Kuopio, om jag inte förstod helt fel på TV Finlands sportnyheter.