NallePhu: Okej är det som du säger att hans agent även uttalat sig för Kuriren om samma sak och gett ett liknande besked så är jag beredd att köpa det.
Angående Ek så var det ju han som skrev att Wikegård inte ville ha "Sudden" i laget, vilket alltså inte stämde!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Angående Ek så var det ju han som skrev att Wikegård inte ville ha "Sudden" i laget, vilket alltså inte stämde!