halflife2: Är väll både och det där, du behöver ett sjujäkla lag för att lyckas å andra sidan, eller hur? tror dock inte att TIK gör bort sig och satsar allt på ett kort utan fortsätter med sin planering inför framtiden.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Är väll både och det där, du behöver ett sjujäkla lag för att lyckas å andra sidan, eller hur?
tror dock inte att TIK gör bort sig och satsar allt på ett kort utan fortsätter
med sin planering inför framtiden.