halflife2: Ett SM-guld är alltid ett SM-guld. I år är det fan SVÅRARE att vinna ett sådant. Att ta hänsyn till stjärnspelare, egna spelare, transferfönster mm kräver hockeyfingertoppar av vitmossa enligt mig.
Och den som är rikast har alltid en större chans att vinna i längden... Men den som vinner i år är bäst. Bäst i hela jävla världen faktiskt;)
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Och den som är rikast har alltid en större chans att vinna i längden... Men den som vinner i år är bäst. Bäst i hela jävla världen faktiskt;)