Kickan: Ja, det visade de verkligen idag. Så jävla orutinerat och fegt spel har jag nog aldrig sett. Klart att det ska komma från dig såna kommentarer, vart har du skammen? Jag ska bli så glad när beskedet från Disciplin nämnden kommer.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Klart att det ska komma från dig såna kommentarer, vart har du skammen? Jag ska bli så glad när beskedet från Disciplin nämnden kommer.