Kickan: Objektiva rapporter så som en aftonbladet-rapport då vill säga, som tydligen drar paralleller mellan luleås dödgrävarhockey och NHL-hockey.
Seriöst Kickan. Jag kan öppet säga att vanligtvis spelar Luleå tufft, inte fult.. det finns enstaka retstickor i form av Bulan och Ledin. Sådana rollspelare finns det i de flesta lag. Men det som var ikväll, var inte tuff hockey. Det var grisigt och fult, det var över det tillåtna.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Seriöst Kickan. Jag kan öppet säga att vanligtvis spelar Luleå tufft, inte fult.. det finns enstaka retstickor i form av Bulan och Ledin. Sådana rollspelare finns det i de flesta lag. Men det som var ikväll, var inte tuff hockey. Det var grisigt och fult, det var över det tillåtna.