-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4969)
- Apropå nånting... (188096)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Åkerströms överfall, olycka eller vad det nu var är oförsvarligt! Att sedan Gunno tappade fattningen är inte heller det något man ska behöva se på en hockeyrink, men om kanske Eriksson tagit ett andetag och exhalerat genom pipan när han såg att han låg där så... (Jag skulle nog reagerat likadant när jag såg mitt eget blod... *minns från barndomen*)
Näe, det är väl bara hoppas på att Granskningsnämden kan visa var skåpet ska stå! Sån här "hockey" vill jag inte se!
Dagens Värsting måste ändå Radiosportens L-G Jansson stå för, efter att försvarat Luleås spel (utan att sett matchen)! Han sa nått i stil med att det var rutinerat av Åkerström att ta bort en målskytt som Nordgren... Sorglit!!!