RocknRolf2:
I fjol, då en av Timråspelarna fult körde in MODO:s Tobias Enström i sargen så var de samlade kommentarerna från Timråsupporters här på hockeysnack i princip likadana som de som Luleås supporters skriver nu.
Sopa framför egen dörr och så där?