1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614817 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 478659

Sv: Fridlysta Foppa
LennartA:
Ja herregud vilken analys....och den grundar du på ALLA matcher du sett med MoDo..... eller på de FÅ som du troligen sett...... oavsett.... det är nog få som får så mycket stryk som Forsberg....(förutom Nordgren för tillfället)
Nekar inte till att han ger en del också....men särbehandling....nä sluta gnälla i förväg nu.
Hoppas han fortsätter smälla på .....även på era, efter gårdagens blåslagna grabbar. Hoppas också på en bra match med hockey istället för fribrottning.
Ni får gärna peta ner LHC, men helst inte redan imorrn på vår bekostnad.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.