1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614822 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 479028

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2004-12-28
Dawidovski: Anledningen är enkel. Hans far heter Gunno och han är döpt till Erik Niklas Gunno Nordgren. Och för några säsonge sedan var de några av A-lagskillarna som ville spela Niklas ett litet spratt när han duschade och konfiskerade hans plånbok ur innerfickan på hans jacka och fick syn på körkortet och när det utläste hans namn föll det allihopa i ett garv och så hojtade någon till Niklas - heter du verkligen Gunno?

Egentligen gillar han inte namnet men sedan de läckte ut till fansen och han fick en ramsa uppkallad efter sig fick han mer eller mindre acceptera det!

Så gick det till När Niklas Nordgren blev "Gunno" med hela Timrå!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.