ernie eagle:
Part i målet blir han väl först då Brynäs träder in i handlingarna? Eller skulle han döma bort Timrå för att ge Brynäs chansen att komma närmare dem, eller tvärtom? Nä, Tomas Andersson är på intet sätt partisk då han dömer Timrå - MODO.