1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614811 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 479502

Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-30
El Maco: Jimmy Dangerous klarade sig finemagnus ändå, det tycker jag. Hade Rogge Carlsson satt sin för varje match återkommande "men-hur-fan-i-helvete-kan-han-skjuta-utanför-när-det-är-tomt-mål"-chans så hade vi ju vunnit skiten. Så det är Robban som ska ha smutsen denna gång.

Men det känns ändå som att Iika hade tagit 3-1 pucken från Mr. Skägg.

Modo-klacken är fyllda av kreativitet iaf. Börjar t.o.m sno trumkombos av oss. Säga vad man vill, men pinsamt är det. Sen vet jag iofs inte om dom bryr sig, speciellt inte när det var släktresa. En buss fylld med syskon.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.