1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 479517

Sv: Bortastå i SA
Knylan: Jag har bara varit på nuvarande hemmastå en gång, i slutspelet mot furrjesta ifjol. Det måste gå att göra det lättare att komma in och ut. Om man kunde ha entreer högst upp på läktaren också så kan även jag räkna med att handla en korv i paus. Nu måste man neråt för att komma ut och det är alltid några typer med svaga knän som dyker som stenar för att få ner arslena på steget bakom sig i paus och gör det omöjligt att gå.
 
Häng upp en läktare till ovanpå stå, bygg mer kiosker och grejer på en våning till bakom ståplats högre upp. Man får väl knacka ner och flytta lite på kansliet kanske, vad vet jag? eventuellt göra själva ståplats ännu högre och djupare också när man håller på. Och så två riktiga gångar upp-ner på ståplats som hålls rena från folk.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.